Tilstede: Morten, Henriette M., Maria, Vagn, Bjarne (suppleant) og Alette
Referent: Alette
Formanden
Indkomne
kursusansøgninger
Ingen
Kassereren
Likvid beholdning
30.000,-
Udgifter frem til
næste indskrivning
Der er for kr 12.000
i udgifter som skal betales inden næste indskrivning.
Kredsfest
Kredsfest udskydes
til næste sæson. Pokaler i forbindelse med Kredsmesterskabet uddeles på dagen
for prøven, og så udleveres plade med dato og vunden prøve senere til dem der
har vundet.
Julefrokost
Bliver d. 13/1-24
lige efter indskrivningen samme dag.
Indskrivning januar
Indskrivning bliver
d. 13/1-24 kl. 10-12. Morten sørger for annonce. Trænere og bestyrelse møde kl.
9.00 til morgenmad.
Færdiggørelse af
skjul
Skjul males når
nogen har lyst, og vejret tillader det – når de er tørre. Der bliver også boret
huller i dem på et tidspunkt.
Kredsmesterskab –
gennemgang af huskeliste
Pt stiller 5 fra
klubben til mesterskabet. Maria er pladsansvarlig, Bjarne er sporlægger, Morten
sørger for smørrebrød, Vagn sørger for gaver og pokaler, Henriette står for
flinkehund og skyder, Connie og Kirsten står for kantine, Tina Damkjær er
prøveleder og dommer er Morten Hansen. Der er morgenmad fra kl. 8.00.
Trænere/hold 1.
halvår 2024
Vi afholder et
trænermøde 14. november kl. 17.30 inden Rikke holder foredrag i klubben. Her
høres trænerne om de fortsætter og hvilke hold der skal tilbydes i næste sæson.
Fastholdelse af
medlemmerne
Vi tager det op på
det kommende medlemsmøde.
Årsplan:
Prøver/kurser/medlemsmøder 2024
Vi vil tilstræbe at
lave en ½ års oversigt over prøver, foredrag mv til den nye sæson 2024.
Herunder vil vi
tilstræbe at der bliver 2 prøver i sæsonen.
Evt.
Vi snakkede om at
købe udstyr til at sælger til medlemmerne såsom linjer, halsbånd, apporter mv.